Am fost premiati in cadrul celei mai prestigioase competitii de email marketing din lume - MarketingSherpa
2014 – 3 premii la MarketingSherpa Email Marketing Awards 2014
White Image castiga 3 mentiuni de onoare la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2014 - cea mai importanta competitie internationala care premiaza eficienta in email marketing.
Cele 3 premii au fost obtinute pentru clientii: Porsche Inter Auto, Altex si Renault, la categoriile Build and Cleanse — E-commerce, Build and Cleanse — Lead Gen, Create and Design — E-commerce.
Conform membrilor juriului, lucrarile premiate nu semnaleaza doar excelenta in a genera rezultate solide prin email marketing, dar au reusit intr-o maniera creativa si focusata pe audienta sa transforme oportunitatile in provocari.
2013 – Silver in categoria Best Email List Growth Strategy pentru Noriel "This year’s award winners were selected from a very competitive group of entrants, all of whom demonstrated unique and successful approaches toward evolving email marketing beyond "batch and blast" sends, and showing just how much life is left in this venerable tactic. This awards represent the best email marketing from the past year, not to mention some of the strongest campaigns we've seen to date."
2009 – Gold la categoria Best Limited Series Email Newsletter for Marketing Purposes pentru campania Caravana Renault Koleos Campania de emailing pentru Caravana Renault Koleos a fost creata pentru a sustine lansarea modelului Koleos in Romania, dar si a website-ului dedicat – www.aventura-koleos-4x4.ro, printr-o caravana ce s-a desfasurat in cele mai importante orase din Romania. A avut ca scop crearea unei relatii cu marca Renault, implicarea abonatilor si, in cele din urma, generarea de vanzari. Campania si-a atins scopul, insa s-a mai facut remarcata si printr-o targetare multipla demografica, emailurile fiind transmise doar persoanelor din localitatile gazda ale Caravanei.
2008 - Gold Consumer la categoria Best Postcard-Style Campaign pentru campania Renault SIAB Campania a fost conceputa cu ocazia Salonului International Auto de la Bucuresti din 5 - 14 octombrie 2007 si a avut drept obiectiv atragerea abonatilor newsletterului la vizitarea standului Renault. Strategia de creare si livrare a campaniei a tinut cont de configuratia bazei de date, de momentul de trimitere in raport cu desfasurarea Salonului Auto, de preferintele si gusturile pentru content vizual al abonatilor.
Suntem aici pentru a te ajuta sa-ti duci business-ul la urmatorul nivel!