Castigam trei mentiuni de onoare la MarketingSherpa's Email Marketing Awards pentru clientii: Porsche Inter Auto (Build and Cleanse – E-commerce), Altex (Build and Cleanse – Lead Gen) si Renault (Create and Design – E-commerce). Ce e si mai important este ca lucrarile premiate sunt remarcate ca fiind "nu doar excelente in a genera rezultate solide prin email marketing, dar au reusit intr-o maniera creativa si focusata pe audienta sa transforme oportunitatile in provocari.". Si asta nu e tot! Campania pentru Porsche Inter Auto este prezentata ca si studiu de caz in cadrul Summitului MarketingSherpa din februarie 2014, din Las Vegas.
Dincolo de premiile in sine, toate aceste confirmari sunt extrem de importante pentru noi pentru ca premiile acopereau toate elementele care pot crea o campanie de succes, de la strategia pentru cresterea bazelor de date, la creatie si strategie de e-commerce. Cu alte cuvinte, ne demonstrau faptul ca facem ce trebuie.
Privind putin in urma, 2014 a fost momentul in care site-urile de vouchere au inceput sa se clatine si chiar sa se inchida. Acest lucru s-a simtit imediat in baza noastra de clienti si asupra volumului de trimiteri. Pe de alta parte incepem sa gestionam mesaje pentru clienti din Vietnam, Polonia, Bulgaria sau Ungaria, iar lumea noastra devenea din ce in ce mai mare.
Despre ce a urmat in 2015 am scris in articolul urmator!